נחשד כגנב: תושבים בקריית צאנז בנתניה תקפו באלימות עובד עירוני

"הם פשוט ביצעו בי לינץ'. לא עניין אותם שיש לי כיפה על הראש ושאני אדם לא צעיר. הם לא הפסיקו לצעוק 'אנחנו יותר גרועים מעזה'. רציתי כבר למות כי לא יכולתי לסבול את הכאבים. אמרתי לעצמי שעדיף שאני אמות", סיפר לווינט.
חיים הלר | צילום: ynet 5 Comment on נחשד כגנב: תושבים בקריית צאנז בנתניה תקפו באלימות עובד עירוני

עשרות רבות של תושבים בקריית צאנז בנתניה תקפו באלימות עובד של תאגיד המים העירוני לאחר שנחשד בטעות כגנב, כך חושדת המשטרה • אושפז בבית החולים 'לניאדו' במצב בינוני

צילום: ווינט
"הם פשוט ביצעו בי לינץ'. לא עניין אותם שיש לי כיפה על הראש ושאני אדם לא צעיר. הם לא הפסיקו לצעוק 'אנחנו יותר גרועים מעזה'. רציתי כבר למות כי לא יכולתי לסבול את הכאבים. אמרתי לעצמי שעדיף שאני אמות", סיפר לווינט.
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עשרות רבות של תושבים בקריית צאנז בנתניה תקפו באלימות עובד של תאגיד המים העירוני לאחר שנחשד בטעות כגנב, כך חושדת המשטרה.
העובד, הרצל יוסף, מבוגר בשנות השישים לחייו הגיע לקרית צאנז על מנת לקרוא מוני מים, אבל חשדם של התושבים התעורר ועד מהרה התגודדו סביבו עשרות רבות.
העובד הותקף באלימות קשה והוא אושפז בבית החולים 'לניאדו' במצב בינוני עם חבלות בכל חלקי גופו. המשטרה פתחה בחקירה אך טרם נעצרו חשודים.
"הם פשוט ביצעו בי לינץ'. לא עניין אותם שיש לי כיפה על הראש ושאני אדם לא צעיר. הם לא הפסיקו לצעוק 'אנחנו יותר גרועים מעזה'. רציתי כבר למות כי לא יכולתי לסבול את הכאבים. אמרתי לעצמי שעדיף שאני אמות", סיפר לווינט.

מחברת מי נתניה נמסר בתגובה כי "עובד קבלן של חברה שעוסקת בקריאת מדי המים בנתניה הותקף בשעת עבודתו הבוקר על-ידי תושבים חרדים בצורה אלימה, נפגע ופונה לקבלת טיפול בבית החולים. זהו מקרה חמור מאוד. אנו מאחלים לעובד שנפגע בריאות והחלמה מהירה ומקווים שמשטרת ישראל תמצה את הדין עם התוקפים".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    העתדבק

    ממשטרת נתניה נמסר: כי בחקירה שנמשך עד לרגע זה התגלו מספר פרטים ששופך אור על פרשיית 'עובד העירייה' הרצל רוקח שהוכה אתמול ע"י תושבים בשכונה החרדית קרית צאנז ומטופל כעת ע"י צוות ביה"ח לניאדו.

    הנ"ל עבד עד 2013 במחלקת המים בעיריית נתניה. והכרטיס עובד שלו נשלל לפני שנתיים לאחר תלונות מתושבים על גניבות וחפצים שנעלמו מהבית תוך כדי עבודתו.
    עכשיו תשאלו באמת מה הוא חיפש שם בבתים? למדוד מים?

    הנ"ל זוהה במצלמות נסתרות בניסינות פריצה לבתים באזור שכונת צאנז ע"י חוקרים לפני מספר חודשים ולאחרונה. וכעת נפתרה התעלומה.

    לאחר בדיקה ברכבו נמצאה צרור מפתחות עם שמות משפחה של תושבי הקריה. כמו"כ כלי פריצה ומפות מסומנים על בתים של בעלי עשירים מהאזור.

    וכ"ז חלק זעיר וקטן ממערכת החקירה שהתנהל סביב הסיפור שהסעיר את המדינה.

    אז לכלי התקשורת וערוצי החדשות ששמחו לעוד כתבה שיעניין את הגולשים זה לגיטימי…
    אבל האם האנשים שמיד קמו וכעסו על העובדה המזעזת שהמוני עם חרדים ביצעו לינץ' באדם חף מפשע – חשבו פעמיים מה באמת מוזר בסיפור הזה???

    תלמדו לא להסיק מסקנות ישר ולחרוץ גורלות על צד אחד מטבע שאתם קוראים…

    המשך יום נעים!
    נמשיך ונעדכן…

    1. סתם לומר לך – גם אם זה נכון מה שאתה אומר (ואני לא בטוח בגלל המשפט הזה: מחברת מי נתניה נמסר בתגובה כי "עובד קבלן של חברה שעוסקת בקריאת מדי המים בנתניה." החברה בעצמה אומרת) זה עדיין לא אומר שצריך לעשות עליו לינץ'.

  2. 4

    למי שניסה לקשקש אז לפיי החקירה סתם העללו בו וגם שוטרים הגיעו לפניהם ובדקו את התעודות שלו ויש לו כרטיס עובד זה בושה וחרפה שאף אחד לא נעצר

  3. 3

    אנחנו יהודים, יהודים, יהודים.
    ויהודי לעולם לא מגיב באלימות לא משנה מה עשה האיש.
    רק לקדוש ברוך הוא יש את היכולת להעניש. רק לה' ולא לנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. 2

    יהודים לעולם לא מגיבים באלימות……………………………….